De hacker-oorlogen
De hacker-oorlogen neemt je mee naar de frontlinies van de cruciale strijd om het lot van het internet, vrijheid en privacy. De hacker-oorlogen vertelt de verhalen van de anarchistische provocateur Andrew “weev” Auernheimer, de getalenteerde hackerheld Jeremy Hammond en de opruiende watchdog en journalist Barrett Brown: drie mythische personages die door hun afzonderlijke inspanningen om staatsgeheimen aan het licht te brengen op rampzalige wijze te maken krijgen met duistere ondernemingen, de FBI en ultiem verraad binnen de eigen gelederen.