De kleine prins
Als de zevenjarige Chinese Gabriel, die van ballet houdt, vriendjes wordt met Rob, een ander Chinees kind op school, heeft Robs vader bedenkingen over Gabriels vrouwelijke gedrag en besluit hij in te grijpen.