De stem van vandaag
Een zachtaardige en gewetensvolle professor wordt vigilante om politie onverschilligheid tegen te gaan, maar betaalt er een prijs voor wanneer de mafia zijn familie vermoordt. Verwoest neemt hij het op tegen de criminelen in een gevecht tot het einde.