De tijd van het einde
Het vertelt het verhaal van Linda, een banketbakker uit Gaiman die aankomt bij een Klinisch Instituut in de Delta om Lorna Dumbar te ontmoeten, een arts met een methodologie die menselijke herinneringen kan uitwissen.