De verdwenen zalm
De iconische Chinook-zalm wordt in veel riviersystemen van de Pacific Northwest met uitsterven bedreigd. Dankzij recente wetenschappelijke doorbraken zou een nieuwe genetische ontdekking kunnen bijdragen aan het herstel van deze soort.