Dead Zone
Horror gebaseerd op het boek van Stephen King. Johnny Smith (Christopher Walken) ontwaakt na een coma van vijf jaar en ontdekt dat hij in de toekomst kan kijken. Maar zijn nieuwe gave zorgt ervoor dat mensen zich tegen hem keren en dat hij een missie krijgt om levens te reden.