Dear Santa
Als een jongetje zijn kerstverlanglijstje naar de Kerstman stuurt met één noodlottige spelfout komt een duivelse Jack Black de feestdagen verpesten. Deze film, van de hilarische koppen achter DUMB & DUMBER, zal de kerstdagen in vlammen op laten gaan.