Deep Sea
De wereldberoemde onderwaterregisseur Howard Hall leidt dit zwemavontuur onder de zeespiegel langs een aantal van de meest exotischewezens van onze planeet. De stemmen zijn van Johnny Depp en Kate Winslet, maar een ongewone serie gevinde en geschubde sterrensteelt de show. Groene zeeschildpadden verzamelen zich voor de kust van Kona in Hawaï opdat vissen uit het rif de schadelijke algenvan hun schild kunnen vreten. Een roofzuchtige Humboldt-pijlinktvis verandert vier keer per seconde van kleur, als een knipperendestroboscooplamp. De scharen van de nietszeggende bidsprinkhaankreeft hebben de snelheid van een .22 kaliber kogel in de strijd tegeneen hongerige octopus.