Sea Hunters
Orka’s vs. Bultruggen
Zeebiologen Eve Jourdain en Richard Kaoliussen hebben twee jaar de orka’s in Noorwegen bestudeerd, waar de orka’s de carrouseltechniek hebben aangepast aan hun habitat.
Hier, op de stranden van Patagonië, terwijl een zeeleeuwenjong leert zwemmen, maken roofdieren zich klaar voor een aanval op het jong, een aanval die fataal zal blijken.
Onder de brandende zon van Cape Cross verzamelen grote kolonies zeehonden zich op Namibiës Skeleton Coast… De mannetjes, die tot 360 kg kunnen wegen, bewaken hun territorium.
In het hart van schiereiland Valdés in Patagonië wordt regelmatig gejaagd op walvissen door een roofdier wiens geringe afmetingen zijn gruwelijke intenties verbergen: de zeemeeuw.