Deliver Us
In deze horrorfilm gaat een team van priesters op onderzoek naar een afgelegen klooster, bezorgd over een oude profetie dat een vrouw tweelingjongens ter wereld zal brengen: de ene de Messias, de andere de Anti-Christ.