Devils Tower
Wanneer Sids vriend vermist wordt, onderzoeken hij en het nieuwe meisje Sarah de verdwijningen in hun flatgebouw. Wanneer ze het geheim van een wraakzuchtige geest in het bezit van een horde zombies blootleggen, moeten ze vechten voor hun leven en hun ziel.