Diagonale
In 2020 ondergaat Rémi een knieoperatie. Ondanks de hulp van zijn coach worstelt hij om zijn niveau terug te krijgen. In 2023 gaat hij met zijn familie de "Diagonale des Fous" aan: een indrukwekkende race van 170 km met 10.000 hoogtemeters. Ontdek zijn ongelooflijke verhaal in een intieme documentaire.