Diep Duister
Hermann, een mislukte beeldhouwer, staat op het punt om zijn leven te beëindigen wanneer hij een vreemd, pratend gat in de muur ontdekt. Het gat kan al zijn wensen vervullen, maar wanneer het doden begint, wordt het zijn ergste nachtmerrie.