Dinosaur Hotel
Sienna is wanhopig en doet mee aan een geheime spelshow om een grote geldprijs te winnen. Dinosaurussen beginnen echter op haar te jagen voor het vermaak van de rijken. Kan zij de laatste zijn die de gruwelijke nacht overleeft om de prijs te winnen?