Dionne Warwick: Don't Make Me Over
DIONNE WARWICK: DON'T MAKE ME OVER is een prijswinnende documentaire die de echte Dionne Warwick tot leven brengt, de artiest achter tijdloze hits als What the World Needs Now, Say A Little Prayer en Don't Make Me Over. Met een bescheiden begin als gospelzangeres in New Jersey, begon Dionne Warwick haar carrière echt met het winnen van Amateur Night in Harlem's Apollo Theatre en werd ze de eerste Afro-Amerikaan die de Grammy voor Best Pop Vocal Performance won met meer dan 100 miljoen verkochte platen. Ze groeide op in een Amerika dat verdeeld was tussen zwart en wit, haar muziek overschreed de pan-Atlantische barrières en explodeerde in Europa toen haar eerste album werd uitgebracht onder het mom van een blondharige, blauwogige blanke vrouwelijke artiest. Sinds de onthulling van haar ware identiteit heeft de meedogenloze Dionne de status van een internationale superster verworven, vervolgens decennia lang pophits uitgebracht en was zij een onbevreesde stem voor de aids-crisis en is zij een woordvoerster voor sociale doelen over de hele wereld.