Disorder
Nadat hij schulden heeft opgebouwd bij Russische gangsters, krijgt Nick één laatste kans om zijn fouten goed te maken: hij moet een mysterieuze vrouw vinden die wordt beschermd door de Koreaanse maffia. Maar haar vinden kan hem meer kosten dan hij zich ooit had kunnen voorstellen.