Dit is een overval
Vijf voor elkaar onbekende criminelen worden ingehuurd om samen een bankoverval te plegen. De perfecte overval loopt al snel mis, en wat een soepele operatie had moeten zijn, ontaardt al snel in paranoia, geweld en horror. Als u uw partners niet kent, wie kunt u dan vertrouwen?