Dog Soldiers
Een team Britse soldaten, op training in de Schotse wildernis, vindt een gewonde Special Forces kapitein en de overblijfselen van zijn team. Ze komen er achter dat er weerwolven actief zijn in het gebied. Ze moeten zich voorbereiden op flink wat actie aangezien het de komende nacht volle maan is...