Dossier K
Een brutale moord op een spilfiguur van de Albanese maffia in Antwerpen zet een onontkoombare clanoorlog in gang. Volgens de wetten van de Kanun, een eeuwenoude erecode uit de onherbergzame bergen van Albanië, moet bloed worden gewroken met bloed, en het is dan ook een kwestie van tijd voor er meer slachtoffers vallen.