Double Dynamite
Frank Sinatra, Groucho Marx en Jane Russell in een komedie over een ober die niet op z'n mondje gevallen is, een bookmaker die een pak slaag krijgt en twee verliefde bankbediendes die zelfs lijken te verliezen als de zilvervloot binnen loopt - Double Dynamite. De goudeerlijke bankbediendes Johnny Dalton en Mibs Goodhug willen trouwen, maar willen daarvoor eerst geld sparen. Johnny's vriend Emil J. Keck snapt maar niet dat Johnny het niet gewoon uit z'n eigen bank haalt. Als Johnny op de renbaan vervolgens het leven redt van een bookmaker en deze in Johnny's naam een gouden gok plaats, stroomt er genoeg geld binnen om te trouwen. Alleen is het wel precies het bedrag dat vermist wordt uit de bank.