Double Jeopardy
De jacht is begonnen! Ashley Judd schittert in deze onstuitbare, onovertrefbare kaskraker waarin Tommy Lee Jones in zijn "beste rol sinds The Fugitive" haar tegenspeler is. Judd speelt Libby Parsons, die veroordeeld is wegens moord op haar man. Ze ontdekt dat hij zijn "dood" in elkaar heeft gezet en haar ervoor op heeft laten draaien. Als ze voorwaardelijk vrij is, ontsnapt ze uit de stad om hem te zoeken. Maar reclasseringambtenaar Travis Lehman (Jones) komt haar op het spoor. Double Jeopardy biedt het publiek meer opwinding dan verschillende andere films bij elkaar. De film brengt u "heel veel actie en huiveringwekkende spanning van het begin tot het eind."