Drain Alcatraz
Door wetenschappelijke expedities en geavanceerde CGI, laat Drain Alcatraz de dodelijke wateren rondom 's werelds meest beruchte gevangenis leeglopen. San Francisco Bay is helemaal drooggelegd waardoor de beruchte eilandgevangenis eindelijk zijn geheimen onthult, het toont waardoor het vrijwel onmogelijk is om van de rots te ontsnappen.