Dreaming About Her
Een verhaal over een haatdragende romance die je versteld zal doen staan en die helaas ook in het echte leven voorkomt: Logans beste vriend Ryan huurde een vrouw genaamd Jade in om Logans vriendin te spelen, zodat Ryans zus jaloers zou worden en met Logan zou uitgaan.