Drowning by Numbers
Regisseur Peter Greenaway vertelt over drie generaties vrouwen, een moeder, haar dochter en haar nicht - allen genaamd Cissie Colpitts. Ze hebben teleurstellende ervaringen met hun mannen en dat is een reden om ze te laten verdrinken. De plaatselijke politieagent genaamd Madgett onderzoekt de moord. Hij zet een val om de moordenaars te ontmaskeren. Op het festival van Cannes won Drowning by Numbers de prijs voor de 'beste artistieke bijdrage'.