Dummie blijft maar steeds dromen over zijn leven in het oude Egypte en wil perse naar Egypte om zijn familie te zoeken en het verleden af te sluiten. De verborgen graftombe van Dummies ouders vinden... Hoe is dat nou mogelijk?