Eddie the Eagle
Het inspirerende waargebeurde verhaal van Eddie the Eagle, een onwaarschijnlijke Britse schansspringer die nooit ophield met in zichzelf te geloven- zefs niet toen een hele natie op hem rekende. Met de hulp van een rebelse en charismatische coach wint de underdog de harten van fans wereldwijd door een onvergetelijke indruk te gevenbij de Olympische winterspelen in Calgary.