Een Stad Genaamd Liefde
Emma moet zich bewijzen tegenover haar baas, de eigenaar van een reeks reisboeken. Maar wanneer ze in aanvaring komt met Riley, de zoon van de burgemeester, tijdens een missie om een stadje genaamd Love te verkennen, besluit ze zich voor te doen als haar baas om hem een lesje te leren.