Eens Upon a Time in Mumbai Again
Shoaib wordt de nieuwe maffialeider nadat hij zijn mentor, Sultan Mirza, heeft vermoord. Een gangster komt aan de macht om over Mumbai te heersen. Hij vindt een protegé in Aslam, maar problemen ontstaan wanneer ze allebei verliefd worden op dezelfde vrouw, Jasmine.