Einde van loyaliteit
Wanneer het hoofd van een beruchte misdaadfamilie wordt vermoord, is zijn zoon Grant vastbesloten om wraak te nemen. De enige persoon die hem ervan kan weerhouden de stad uiteen te rukken en daarbij zichzelf te vernietigen, is zijn beste vriend en federale agent, Ray Rose.