Eletrodoméstica
De jaren 90, het post-stedelijke Recife, zonder maracatu, met veel gebouwen en verkeer. Een middenklassegezin, bestaande uit een moeder en haar twee kinderen, woont in een huis vol overbodige apparaten die veel lawaai kunnen maken.