En attendant Bojangles
Camille en Georges gaan al dansend door het leven op hun lievelingsnummer Mr. Bojangles. Thuis is er enkel ruimte voor plezier, vrienden en fantasie... tot Camille de pedalen verliest. George en hun zoontje Gary zetten alles op alles om haar te beschermen tegen zichzelf en hun wereld in stand te houden.