Er is iets daar
Jeugdvrienden Karan en Natasha hebben verborgen gevoelens voor elkaar. Karan wordt verliefd op de nieuwe studente Tanya, wat leidt tot een mysterieus avontuur waarbij het gerucht gaat over een misdaad van Professor Bakshi. Jaren later bedreigt een sluimerende moordenaar hun levens tijdens een reünie.