Er is iets mis
Victoria López probeert voormalig rechter García Avellaneda voor het gerecht te brengen, die haar zus tijdens haar jeugd heeft misbruikt. Victoria herenigt zich met Rosario, de dochter van de voormalige rechter en de belangrijkste getuige van die misstanden. Victoria zal de deuren van de ontkende herinneringen openen, zodat Rosario een traumatische beslissing kan nemen.