Evil With Evil
Bij een inbraak die verandert in een nachtmerrie, raken drie dieven en de bewoner van het huis verwikkeld in een spiraal van dodelijk geweld. Maar wanneer we terug in de tijd gaan, onthullen de duistere motieven achter deze bloedige inbraak een ander verhaal.