Extinction – Jurassic Predators
Een research team, onder leiding van een gerenommeerde en gerespecteerde professor, vertrekt op een expeditie naar de Amazone om kwetsbare en bedreigde diersoorten te bestuderen. Na een reeks vreemde gebeurtenissen wordt het team echter in de steek gelaten door de bijgelovige gidsen. Ze besluiten om in de jungle te blijven in de hoop hun onderzoek te voltooien.