Facing Nature
In een wereld van veranderende klimaten navigeren professionele freeriders, onder leiding van topatleten zoals Wadeck Gorak, Valentin Delluc en Ugo Gerola, door extreme omgevingen. Van reddingsoperaties in hoge bergen tot skiën op actieve vulkanen tonen hun gedurfde avonturen de ongelooflijke mogelijkheden van de natuur te midden van klimatologische uitdagingen.