Facing the Giants
Grant Taylor is nu zes jaar de coach van de Shiloh Eagles, maar heeft nog nooit een seizoen als winnaar weten af te sluiten. Nadat hij hoort dat hij en zijn vrouw Brooke geen kinderen kunnen krijgen, ontdekt Grant dat een groep vaders in het geheim probeert om hem af te zetten als hoofdcoach. Grant is kapot van zijn omstandigheden en vraagt in wanhoop om Gods hulp. Als Grant een boodschap krijgt van een onverwachte gast, zoekt hij meer daadkracht voor zijn footballteam. Hij waagt het zijn spelers uit te dagen erin te geloven dat God voor het onmogelijke kan zorgen, zowel op het veld als erbuiten. Wanneer ze tegen een overweldigende overmacht staan, moeten de Eagles laten zien hoe sterk en dapper ze echt zijn.