Fairy Tale Weddings
Kijkers krijgen een kijkje achter de schermen bij de magische bruiloften en unieke verlovingen die plaatsvinden op Disneybestemmingen overal ter wereld, inclusief Walt Disney World, Disneyland en Disney Cruise Lines. Van mode en producten tot eersteklas amusement en decors: krijg inzage in het moderne sprookje dat Disney's Fairy Tale Weddings al 25 jaar creëert.