Falcon Lake
De 13-jarige Bastien brengt zijn zomervakantie met zijn familie door in een hut aan het meer in Quebec. Daar ontmoet hij de 16-jarige Chloé, die hem verteld over een kinderlichaam dat ooit in het meer werd gevonden en het water nog steeds teistert. Ondanks het leeftijdsverschil tussen de twee, vormen de tieners een bijzondere band.