Fallen Leaves
In het hedendaags Helsinki treffen de eenzame Ansa en Holappa, beiden verlangend naar hun eerste liefde, elkaar toevallig in een karaokebar. Maar de weg naar geluk is bezaaid met obstakels, zoals verloren telefoonnummers, verkeerde adressen, alcoholisme en een charmante zwerfhond.