Far
In een druk café in het centrum dwaalt een vrouw af tijdens een zakenbespreking. Een zeemeeuw vliegt tegen het raam. De klanten in de zaak merken het, maar praten snel weer verder. De vrouw kan het niet negeren omdat ze ziet dat de meeuw nog leeft, maar pijn lijdt. Ze gaat naar buiten om de vogel uit z'n lijden te verlossen. Enkele kinderen kijken toe en schelden haar uit omdat ze de meeuw wil doden. Uiteindelijk draait ze de nek van de vogel om en de kinderen keren terug naar hun spelletjes. Ze begraaft de vogel in een nabijgelegen bloembed terwijl haar collega's en de klanten toekijken.