Fataal
Milan en Sophie zijn twee twintigers die willen trouwen en kinderen krijgen. Bovendien heeft Milan ambitieuze plannen voor het openen van een danceclub: Jaguars. Sophie, haar ouders en zijn beste vriend Ferhane steunen hem daarin. Na veel hard werken lijkt Jaguars een succes te worden. Maar op een avond vallen drie jongens personeel en bezoekers lastig. De herrieschoppers worden uit de danceclub gezet. Ze zijn boos en zinnen op wraak. Vroeg in de ochtend wachten ze Milan op en slaan hem volledig in elkaar. Hij komt in het ziekenhuis bij en krijgt te horen dat hij nooit meer zal kunnen lopen. Zijn wereld stort in en niet alleen die van hem. Langzaam dringt bij Milan het besef door dat ook de mensen die dicht bij hem staan een nachtmerrie doormaken.