Steve Martin, Diane Keaton en Martin Short zijn terug in dit hilarische vervolg op de komedie Father of the Bride. Zijn geliefde dochter is getrouwd en George Banks maakt zich op voor een zorgeloos leven. Maar als zijn dochter en vrouw Nina (Keaton) allebei aankondigen zwanger te zijn, probeert George wanhopig zijn jeugd opnieuw te beleven.