Fear of Rain
Katherine Heigl en Harry Connick Jr. in een thriller over een tienermeisje met schizofrenie dat worstelt met levensechte angstaanjagende hallucinaties wanneer ze begint te vermoeden dat haar buurvrouw een kind heeft ontvoerd.