Fired Up!
Shawn en Nick zijn twee sterspelers van hun footballteam die besluiten deel te gaan nemen aan een cheerleaderkamp in plaats van een footballkamp. Ze hebben de tijd van hun leven omdat ze door hun nieuwe reputatie als ´gevoelige jongens´ de meiden tot van alles kunnen overhalen. Totdat Nick stapelverliefd wordt op Carly (Sarah Roemer), die hun motieven helemaal niet vertrouwt.