Firestarter
Beschermd door haar ouders, heeft Charlie haar jeugd op de vlucht geleefd en haar buitengewone pyrokinetische krachten in toom gehouden. Maar nu ze 11 wordt, zijn de vlammen moeilijker te beheersen en proberen sinistere krachten haar te vangen. Charlie moet leren het vuur van binnenuit te omarmen en te vechten om het onder controle te krijgen om haar familie en haar vrijheid te beschermen.