Fist Fight
Ice Cube en Charlie Day schitteren als docenten op de middelbare school die bereid zijn om hun ruzie op de harde manier op te lossen. Op de laatste schooldag van het jaar, doet de redelijk vriendelijke docent Engels, Andy Campbell (Day), zijn best om zijn hoofd koel te houden, ondanks de wrede grappen van de oudere studenten, een disfunctionele administratieve afdeling en bezuinigingen waardoor zijn baan op de tocht staat. Maar de zaken gaan van kwaad tot erger wanneer hij per ongeluk het pad kruist van zijn veel hardere en gevreesde collega, Ron Strickland (Ice Cube), die Campbell uitdaagt voor een ouderwetse knokpartij na schooltijd. Het nieuws over het gevecht gaat als een lopend vuurtje door de school en lijkt precies datgene te zijn dat de school, en Campbell, nodig hadden.