Flora and Son
Alleenstaande moeder Flora weet niet wat ze aan moet met haar rebelse tienerzoon Max. Haar pogingen om hem uit de problemen te houden leiden naar een aftandse akoestische gitaar, een sjofele muzikant in LA en harmonie voor dit uiteengevallen gezin uit Dublin.