Flying Jalopy
Donald Duck koopt een tweedehands vliegtuigje van de slinkse eigenaar Ben Buizerd, die de nietsvermoedende Donald zover krijgt dat Ben de rechtmatige eigenaar wordt in het geval dat er een ongeluk gebeurt. Ben probeert het vliegtuig te laten neerstorten zodat hij een fortuin kan verdienen aan Donalds pech.