Force of Execution
Alexander Coates (Steven Seagal) zijn criminele imperium legt hem geen windeieren en is verwoestend voor zijn vijanden. Totdat zijn beste huurmoordenaar, Roman Hurst (Bren Foster), een routineklus verprutst. Alexander spaart het leven van zijn protegé, maar verlamt zijn handen waardoor hij niet meer kan werken. Wanneer Iceman (Ving Rhames), een meedogenloze moordenaar, verschijnt moet hij echter nog eenmaal de hulp inroepen van Hurst….